Багато покупців автомобілів «під ключ» з-за кордону задаються питаннями про особливості автомобілів, які вигідно можна замовити з Кореї з однією з новітніх систем подачі палива LPi (заводська установка для стисненого газу). Експлуатація таких машин показує надійність системи, так як не було виявлено проблем їх використання в наших умовах, а особливо з огляду на постійне подорожчання інших видів палива, система стає все більш популярною.
Автомобілі з Південної Кореї обладнані газобалонної системою з технологією LPi. У цій сучасній системі газ надходить в автомобільний колектор в стислому стані без етапу випаровування, що виділяє цю послідовність від загальноприйнятої в газобалонне обладнання. Хоча крім цього у передової технології є і додаткові переваги.
Найпоширеніші питання автовласників в сервісному обслуговуванні ГБО LPi:
– Як український газ поводиться в роботі з корейським обладнанням LPI?
Яке газове автомобільне паливо застосовують?
Серед газових це пропан-бутан (зріджений нафтовий газ) і CNG-метан (природний газ). В Україні, як і в Кореї, найбільш часто використовується вуглеводневий пропан-бутан і саме на ньому працюють корейські автомобілі обладнані LPi.
Газ, яким заправляються в Україні, подібний до корейському. Пропан-бутан набагато простіше виробляти на виробництві, ніж будь-які Негазовий форми палива. Також в газ не можна розбавити через атмосферного тиску, а ось в бензин розбавляється деякими видами рідин.
– Чи витримує техніка LPI наші зими і наш клімат?
Газові авто легко заводяться без прогріву навіть в 40-градусний мороз.
Взимку автомобіль з LPi заводиться швидше бензинового автомобіля, також газ не здатний заливати свічки.
– Коли потрібно поїхати за межі міста або країни чи зручно заправлятися саме газом, так як автозаправні станції з бензином більш розвинені?
У містах більшість заправок вже адаптовані і для газового обладнання, а в пересуваннях на великі відстані ви також не відчуєте складнощів, так як бак авто розрахований на 85 літрів.
– Чи безпечно обладнання з LPi?
Повітря не потрапляє в газовий балон, тому як газ знаходиться під тиском. У ємностях з дизельним паливом або бензином знаходяться пари. Тільки якщо в повітрі виникла фіксована концентрація палива, тільки тоді можливий вибух, тому розробники газового обладнання передбачили варіанти витоку палива на багаторазових тестових перевірок, в тому числі на стійкість при ударі різної сили і з різної висоти, при стрільбі зі зброї, в різних температурних умовах . Товщина газових балонів в рази перевершує товщину баків з рідким паливом і відповідають нормам безосколочного пошкодження.
За даними газової асоціації в Америці при ДТП у 180 автомобілів з пошкодженням частини з балонами, всі вони були цілі, а ось у бензинових авто на таку кількість випадків у п’яти машин займисті паливо.
Балони з газовим паливом мають такі захисту для безпечного користування:
Система проти витоків: спеціальний клапан не пропускає газ.
Система від перевищення наповненості в балоні: варто мультиклапан, що обмежує наповнення до вісімдесяти п’яти відсотків від всього обсягу балона.
Система від пошкодження балона: при зміні в тиску при пошкодженні спеціальний клапан викидає зайвий обсяг в вентиляцію поза автомобілем.
Також є можливість самостійно випустити газ за допомогою вентелі.
– Чи правда, що на традиційних моторах дуже часто прогорають клапани в роботі на авто з газовим обладнанням?
Це стереотип виник в період автомобілів на карбюраторах з найпростішої газовою системою, на ній вручну управляли подачею газу.
Якщо сучасне обладнання налаштоване правильно, то клапани не прогорають. При установці ГБО на авто з бензиновим двигуном потрібно робити спеціальну настройку в випередженні запалювання.
LPi – це новітня газова система від заводу-виробника з безпосереднім впорскуванням газу. Бортовий комп’ютер у авто відповідно до параметрів роботи двигуна в конкретній ситуації визначає розмір газової подачі, також як в інжекторних механізмах автомобілів на бензині.
– Чи можна переобладнати такі газові авто і під бензин?
На газових авто з Південної Кореї відсутня система дублююча бензин. Двигун на газових машинах подібний бензиновим GDI. При необхідності є можливість встановити заводський КИТ під бензин (процедура з установкою обійдеться до 1000 у.о.)
– Чи є на автомобілях з LPi паливний фільтр і на всіх чи що? Скільки коштує заміна фільтра?
Паливний фільтр є на всіх автомобілях з системою LPi. Вартість заміни газового фільтра не дорожче вартості заміни на бензиновому автомобілі.
Купити з MCarsDelivery такий автомобіль з системою LPi дуже вигідно!
Всі подробиці про переваги покупки авто з Південної Кореї – по телефону! Телефонуйте!